Saturday, April 9, 2011

backpain

today i went out with Ayah to go to a Homeopathy place in Kg. B*** (bukan mencarut ok)

this is due to my severe back-pain i had since the past couple of months..
it causes me to

1. HAVE to sleep with pillow under my back
2. can't sit on a plastic chair more than 15 minutes
3. have to do my assignments on my bed or sofa DEPAN TV (mcm boleh je?)
4. can't bend down laju2
5. can't give my cats a bath
6. rasa mcm nak bgn & stretching ketika lecturer sdg memberi informasi
7. Kalau cooking kena cekak pinggang lama2 sambil mengacau hidangan seperti makcik

Ayah asked me why/when this starts? i said idk coz seriously idk what triggered it.
nak ckp my activities tp not really coz i've been doing lots of stuff sejak dulu lagi.
hiking.paintball.gokart.baseball.swimming.futsal.tug of war.
everything normal

still idk y..
then, tgk2 Homeopathy kt Kg B**** tu dah tutup. n its almost 3pm (on a Saturday)
so went to Gleneagles Ampang. No doc on duty pulak :(

so.. so.. dah la jam.. then kita pun g NZ mkn nasi kandar. huhu..

oh oh oh post ni memang bahasa ROJAK pun tp layan je la k :)
bye! nanti nenek akan memberi informasi kalau sakit belakang nek dah baik



4 comments:

  1. rajin kau apdet bulan ni..keh2. baguih

    ReplyDelete
  2. hurm..juc out of curiosity..umo ko bpe ye snanye?

    ReplyDelete
  3. xtau. tp i think JAMU MAK DARA memang berkesan sb aq kekal muda. hehe

    ReplyDelete